NOTIS

RADIO KOBAT FM

Friday 1 February 2013

08 FEB 2013 - WARGA FELDA WAJIB TURUN BERSAMA DS ANWAR DI KUANTAN


Seluruh warga Felda terutamanya yang berhampiran dengan Kuantan diseru untuk turun beramai-ramai ke Program Ceramah DS Anwar Ibrahim pada 08 Februari 2013 (Jumaat) iaitu bertempat di Kempadang dan akan berakhir di Taman Impian, Kuantan.

Sudah semestinya Ketua Pembangkang pada malam itu akan menyentuh beberapa isu dan dasar Pakatan Rakyat yang juga melibatkan nasib dan masa hadapan para Peneroka.  Sehubungan itu, marilah kita bersama-sama untuk mendengar sendiri dari mulut DS Anwar Ibrahim apakah tawaran dari PR sekiranya berjaya ke Putrajaya kerana kesemua ini tidak akan disiarkan oleh mana-mana media di bawah kawalan Umno/Bn.

1 comment:

  1. SEKALI LAGI SAYA MENYERU KEPADA WARGA FELDA TURUN BERAMAI-RAMAI KE TAPAK CERAMAH TAMAN IMPIAN JALAN SUNGAI LEMBING PADA 8/2/2013 (JUMAAT) BERMULA JAM 9.00 MALAM. CERAMAH KALI INI DISIARKAN SECARA LANGSUNG KE SELURUH DUNIA MELALUI RADIO INTERNET KOBAT FM, ADA PERKARA PENTING YANG HENDAK DISAMPAIKAN KEPADA WARGA PENEROKA PADA MALAM TERSEBUT, HEBAHKAN KEPADA RAKAN ANDA SERAMAI MUNGKIN

    ReplyDelete