NOTIS

RADIO KOBAT FM

Sunday 13 January 2013

BERMULA DI KG BARU, KEMUNCAK HKR DI STADIUM MERDEKA SEMALAM

Berikut adalah foto-foto yang sempat dirakamkan sewaktu menjelang HKR -KL112 yang bermula pada awal 11 Januari 2013 dengan Program Ceramah oleh berpuluh-puluh tokoh, pimpinan NGO, Artis, pimpinan politik dan ramai lagi di Padang Kelab Sultan Sulaiman, Kg Bharu, KL.

Kemuncak Himpunan Kebangkitan Rakyat 1 Juta pula adalah pada 12 Januari 2013 bertempat di Stadium Merdeka, Kuala Lumpur.

Di Kg Bharu - Bergambar bersama Sdr Hatta (Penyelaras SAMM Pahang), rakan beliau dan Penyelaras KOBAT Sdr Wfauzdin NS (Biro Komunikasi PKR Pahang)
Naib Presiden PAS, Tuan Hj Mat Sabu dan Pelakon Abby Abadi juga berucap di Kg Bharu
Di antara yang hadir di Kg Bharu

Di Kg Bharu - Dari Kiri, Tuan Hj Mohd Musa (Setiausaha PKR Pahang),  Sdr Kamarzaman (Pen. S/Usaha PKR Pahang/Penyelaras Dun Lepar), Sdr Wfauzdin (Penyelaras KOBAT) dan Sdr Suhaimi (JuruteknikPenyiaran)
Radio KOBAT FM mengadakan Siaran Langsung di Kg Bharu
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

HKR - KL112 Di Stadium Merdeka
Suasana dalam stadium
Di luar stadium
Kebangkitan Rakyat

2 comments:

  1. Lebih 700,000 hadir di perhimpunan kebangkitan rakyat menjelang PRU13, biar apa pun pencacai UMNO kata, yang jelas rakyat menolak 80% UMNO/BN. Rakyat hanya menunggu Parlimen dibubarkan

    ReplyDelete
  2. Pelik betul orang UMNO kata perhimpunan KL112 hanya 20,000 sahaja, Polis pula kata hanya ada 45,000 orang, kenyataan ini sudah bercanggah, rakyat jangan percaya dengan fitnah dan tipudaya UMNO yang terdesak waktu ini. Jelas sekali mereka yang membuat kenyataan ini tidak berpendidikan baik, yang pasti subjek matematik tak lulus.

    ReplyDelete