NOTIS

RADIO KOBAT FM

Monday 3 November 2014

HARI SELASA INI (ESOK) - ANWAR KITA BEBASKAN !!

Hati kecil tetap menyatakan DS Anwar Ibrahim akan bebas Selasa (04/11/14) ini.  Pertamanya, sepanjang kes berjalan dari mula, ternyata terlalu banyak keterangan yang meragukan dan kadangkala melucukan diwujudkan oleh Saiful dan pihak Pendakwa.  Manakala di pihak Anwar pula, segala hujah amat mantap dan penuh dengan fakta yang meyakinkan.

Sampai sekarang siapa boleh jawab mengapa Saiful boleh mengadu pada PM tentang Liwat yang waktu itu belum pun berlaku?  Siapa tahu mengapa begitu mudah Saiful dapat bertemu Najib bukan saja di Pejabatnya bahkan di rumahnya juga?  Siapa boleh jawab mengapa Saiful terlalu lemah untuk melawan Anwar yang berumur sekiranya benar beliau dipaksa?  Lojikkah Saiful boleh menyimpan DNA yang kononnya air mani Anwar di dalam duburnya selama dua hari?  

Terlalu banyak keterangan dan persoalan yang timbul dan melucukan.  Itu belum kira soal beberapa peraturan yang dilanggar sepanjang proses ini.  Prosedur menyimpan bahan bukti DNA pun dilanggar begitu saja, bukan oleh kakitangan Hospital tetapi oleh Pegawai Penyiasat itu sendiri.  Bayangkan jika Pegawai Penyiasat kes yang terang-terang melanggar prosedur mudah itu, adakah kita boleh beri harapan untuk keadilan?

Oleh tu, marilah kita beramai-ramai ke Putrajaya pada hari Selasa (04/11/2014) ini untuk membuktikan kepada Umno/Bn bahawa fitnah dan kezaliman ini ditentang oleh rakyat.  Anwar pasti bebas...Anwar akan terus memimpin kita !!

No comments:

Post a Comment