NOTIS

RADIO KOBAT FM

Friday 23 May 2014

MOHON SOKONGAN BUAT CALON PAHANG FUZIAH SALLEH KEKAL NAIB PRESIDEN

Lebih kurang 90% pemilihan di semua Cabang seluruh Malaysia telah diadakan bagi menentukan pimpinan di Pusat.  Setakat ini persaingan masih tertumpu di jawatan Timbalan Presiden dan Naib Presiden di mana Azmin masih mendahului di hadapan, keduanya Tan Sri Khalid dan Saifuddin Nasution.  

Bagi Naib pula, teratas adalah Nurul Izzah. Harapan Pahang adalah untuk mengekalkan Fuziah Salleh yang kini masih belum berada di kedudukan 4 tempat teratas jawatan tersebut.  Ada beberapa Cabang lagi akan mengadakan pemilihan bermula 31 Mei nanti sehingga Jun.  Di Pahang, Cabang Paya Besar dan Jerantut mungkin akan diadakan pada 31 Mei ini.

Peluang buat Fuziah Salleh masih ada dan Pahang tentunya mengharapkan dua Cabang dari Paya Besar dan Jerantut akan memberikan undi solid buat MP Kuantan ini.  Begitu juga dengan jawatan di dalam MPP dan Exco AMK di mana ada calon dari Pahang bertanding.  Tentunya kita dari Pahang akan menentukan undi buat mereka.  

Namun demikian, kami dari Pahang tetap mahu ahli-ahli dari luar untuk menyokong calon-calon dari Pahang terutamanya Fuziah Salleh.  Wanita ini perlu dikekalkan jawatannya sebagai Naib Presiden kerana beliau telah membuktikan kewibawaannya selama ini.


No comments:

Post a Comment