NOTIS

RADIO KOBAT FM

Wednesday 17 July 2013

MESYUARAT MPN PADA 20HB JULAI INI - PENGERUSI MPN TUNTUT KOMITMEN SEMUA

Seperti yang telah dimaklumkan di dalam Blog PKR Negeri Pahang dan juga di dalam blog ini serta melalui Face Book PKR Negeri Pahang, Mesyuarat MPN akan diadakan pada 20hb Julai 2013 ini bermula jam 4.45 petang bertempat di Pejabat Pusat Khidmat Parlimen Indera Mahkota, Jalan Beserah, Kuantan.

Pemberitahuan ini juga telah dimaklumkan melalui email dan SMS kepada semua Ahli MPN dan AJK-AJK yang dilantik mewajibkan mereka hadir tanpa gagal.  Semua Ahli MPN/AJK mesti mengambil berat dan serius tentang Notis Mesyuarat yang telah dikeluarkan bagi membuktikan bahawa masing-masing masih mempunyai komitmen yang tinggi terhadap parti walaupun PRU 13 telah pun berlalu.

Kepada mereka yang mempunyai alasan atau sebab-sebab yang kuat untuk dikecualikan dari menghadiri mesyuarat penting ini, mereka mestilah memaklumkan terlebih awal kepada Setiausaha PKR Negeri secara bertulis untuk direkodkan.

Pengerusi MPN memandang serius kepada mana-mana Ahli MPN yang bersikap sambil lewa terhadap kepentingan Mesyuarat-Mesyuarat yang diatur oleh Pejabat Negeri.  Kerjasama semua amat-amat diperlukan agar PKR Negeri Pahang terus menunjukkan prestasi yang baik bagi meyakinkan rakyat bahawa parti ini adalah parti yang boleh mewakili suara rakyat sebilang masa.

Mesyuarat ini juga penting untuk melenyapkan suara-suara di belakang tabir yang kadangkala mengkritik kepimpinan negeri mahu pun kepimpinan Cabang mahupun AJK yang dilantik.  

 

No comments:

Post a Comment