NOTIS

RADIO KOBAT FM

Tuesday 26 April 2016

CERAMAH PERDANA CABANG PAYA BESAR PADA 14 MEI 2016

Selepas kita di Cabang Paya Besar berjaya mengadakan Program Jelajah Melayu Bermaruah Peringkat Negeri Pahang bagi Zon Timur baru-baru ini, Cabang Paya Besar semakin bersemangat untuk meneruskan banyak lagi program sehingga menjelang PRU 14 nanti.

InsyaAllah, pada 14 Mei 2016 nanti Cabang Paya Besar akan mengadakan Jamuan Makan Tengahari bersama YB Nurul Izzah, Naib Presiden KEADILAN yang juga MP Lembah Pantai.  Pada sebelah malamnya kita akan mengadakan Program Ceramah Perdana bersama pimpinan Pakatan Harapan iaitu peringkat Pusat dan negeri.  Kedua-dua program tersebut akan diadakan di Perkarangan Pejabat KEADILAN Cabang Paya Besar, Kg Batu Sawar, Jln Sg. Lembing, Kuantan.

Cabang Paya Besar akan menjemput Dato' Saifuddin Nasution (Pengarah Pilihanraya KEADILAN Pusat), YB Tengku Zulpuri (Adun Mentakab - Dap) dan Sdr Mazlan Aliman (Amanah Pusat/ Pengerusi ANAK).   Penceramah dari negeri pula kita akan menampilkan YB Dato' Fauzi Abdul Rahman (Pengerusi KEADILAN Pahang/MP Indera Mahkota), YB Fuziah Salleh (MP Kuantan), YB Lee Chean Chung (Adun Semambu) dan YB Sim Chon Siang (Adun Teruntum).

Maklumat terperinci akan dimaklumkan kemudian.

No comments:

Post a Comment